Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Przedstawiciele Węglokoks SA i Górnik Zabrze SA podpisali umowę reklamową przedłużającą współpracę obu stron do końca czerwca 2023 roku. Nasza firma pozostanie strategicznym partnerem Klubu, a najbardziej widocznym elementem współpracy będzie logo „Węglokoks” umieszczone na przodzie koszulki meczowej zabrzańskich piłkarzy.
Jak podkreślił uczestniczący w uroczystości podpisania umowy Piotr Pyzik Podsekretarz Stanu i Pełnomocnik Rządu ds. transformacji spółek energetycznych i górnictwa węglowego, dobrą tradycją stało się wspieranie przez kluczowe Spółki Skarbu Państwa sportu, zarówno na najwyższym szczeblu rozgrywek, jak i sportu masowego.
– Sport to najlepszy sposób na promocje zdrowego stylu życia – powiedział Piotr Pyzik.
Dla firm to jednak przede wszystkim bardzo dobre narzędzie promocji.
O wyjątkowej roli sportu i Górnika Zabrze mówiła też Małgorzata Szulik-Mańka, prezydent miasta Zabrza.
– Ten Klub to symbol tradycji, nie tylko Zabrza, ale i Górnego Śląska – powiedziała Małgorzata Szulik -Mańka. – Pokazujemy dzięki niemu, gdzie są nasze korzenie. Ostatnio Górnik coraz lepiej poczyna sobie w rozgrywkach i mam nadzieję, że będzie to stały trend. Jesteśmy 14-krotnym Mistrzem Polski i chciałabym, aby kolekcja trofeów się powiększała.
Zdaniem Tomasza Heryszka Prezesa Węglokoks SA już sama nazwa Klubu pokazuje na jego DNA.
– My też mamy węgiel w swoim DNA – powiedział Tomasz Heryszek – Nie zapominamy o tym chociaż wszystko wokół dynamicznie się zmienia. My też się zmieniamy dostosowując się do wymogów rynku. Wiemy jednak, że promocja to bardzo istoty czynnik we współczesnym biznesie.
Teczka
prasowa